piątek, 20 lutego 2015

PSTRĄG PIECZONY NA WARZYWACH

Jak piątek to obowiązkowo rybka. Dziś postawiłam na pstrąga, upiekam go na fasolce szparagowej i karotce.
Składniki:
2 pstrągi ok 1/2 kg
opakowanie fasolki szparagowej żóltej mrożonej Iglotex
opakowanie marchewki karotki Iglotex
sól,pieprz, tymianek
świeży rozmaryn- kilka gałązek
1 cytryna
olej dyniowy Semco
Wykonanie:
Pstrągi skrobiemy, dobrze nacieramy solą i pieprzem wew i zew.Do środka każdej ryby wkładamy po plastrze cytryny. Wkładamy też po gałązce rozmarynu. Warzywa wrzucamy na osolony wrzątek. Podgotowujemy ok 10 minut.
Po tym czasie wykładamy na blachę do pieczenia, posypujemy pieprzem i tymiankiem. Na warzywa układamy ryby, obkładamy świeżym rozmarynem.Skrapiamy olejem. 
Do przygotowania ryby użyłam fasolki zółtej szparagowej i marchewki mini od Iglotex-u.Zapraszam na stronę firmy gdzie znjadziecie cały asortyment. IGLOTEX
Olej który wybrałam do skropienia ryby to olej dyniowy SEMCO. Olej o zabarwieniu zielono-bordowym, dzięki obecności carotinoidenu, tłoczony jest w naszym zakładzie metodą "na zimno" z najwyższej jakości nasion dyni oleistej (Cucurbitae oleum). Dzięki przyjemnemu smakowi i zapachowi bardzo dobrze sprawdza się z gotowanymi ziemniakami, chlebem, kaszami, kluskami, serem, cebulą, śledziami, sałatkami śledziowymi i rybnymi, sałatą, surówkami, gotowanymi warzywami, sosami sałatkowymi. 
Olej zawiera ca 80% Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania organizmu

40 komentarzy:

  1. Pysznie!
    Uwielbiam pstrągi!
    Pysznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na piątek i smaczny... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie naleśniki, ale Twój pstrąg kusi bardziej, fasolka, marchewka i olej dyniowy to doskonałe dodatki do ryby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smaczne danie:) u mnie także dziś rybka:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna rybka. Super Martuś Ci wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychotka, uwielbiamy pieczonego pstrąga, moja Trzylatka sama zjada całego (i to najlepiej największego!):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie największym wielbicielem pstrąga jest mój mąz

      Usuń
  7. Jeeaa uwielbiamy pstrąga xD Nawet niedawno była taka fajna reklama o jedzeniu pstrąga :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszniutkie danie na dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pstrąg to rybka, która daje się szybko i smacznie przyrządzić. Lubię pstrąga. A Ty podałaś go tak pysznie :) Mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię ryb słodkowodnych, wyczuwam je na odległość. Wiele szefów kuchni próbowało mi je przemycić z zapewnieniem iż nie poznam co jem. Nie ma na mnie mocnych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy gdzie jest rybka złowiona, jak zpłytkich wód, ma specyficzny zapach i posmak mułu...wiem o czy mówisz

      Usuń
  11. ale ta rybka ładnie podana :) musi być pyszna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od pewnego czasu chodzi za mną taka rybka, z pewnością wypróbuje ten przepis, bo rybka wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam! pieczone ryby mogłabym jeść codziennie! bardzo apetycznie wyglądają na warzywach!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie przepadam za takimi rybkami, chociaż ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rózne gusta i guściki, co dla kogo. Byłoby nudne gdyby wszyscy lubili to samo

      Usuń
  15. Fajna i zdrowa rybka, do tego warzywa pycha :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rybka wygląda wspaniale, z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Typowo piątkowe danie. Warzywka i rybka . Idealnie skomponowane .

    OdpowiedzUsuń
  18. taką rybkę to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę że miłośników takiej rybki jest więcej , nie jestem sama

      Usuń