niedziela, 8 lutego 2015

WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO

Kochani!
Wszystkim Wam serdecznie dziękuję za wszystkie zdjęcia i zyczenia. Dostałam 69 zgłoszeń, wszystkie bardzo apetyczne i z chęcią bym je wszystkie nagrodziła. Nagród mam 10 ,ale uwaga....mała niespodzianka..przyznam też 3 wyróżnienia, które idą specjalnie od mojej rodziny :) Do nadesłanych zgłoszeń w wielu przypadkach podeszłam bardzo sentymentalnie, wywołaliście nimi miłe wspomnienia, za które serdecznie dziękuję. Przy wyborze nie sugerowałam się jakością zdjęć, ponieważ mam wielu czytelników nie prowadzących blogów, nie fotografujących na codzień swoich dań, ale dobrze i smacznie gotujących. Dlatego nagrodzić trzeba każdy trud pracy włożony w ten konkurs. Nagrody rozkładają się następująco.Wybrałam dwa torty, dwa dania główne, cztery propozycje przekąsek a reszta to małe słodkości takie na jeden kęs , takich musi być dużo.
*Piętrowy tort urodzinowy :) Mocno czekoladowy:)W środku kajmak, beza i domowa pralina-wierzch pokryty czekolada plastyczną- Torcikowa Kraina- chylę czoła takiemu wykonaniu, sama nie potrafiłabym wykonać takiego cuda, dlatego też chętnie nagrodzę Pani trud włożony w przygotowanie. Spersonalizowany wałek jest Pani
*Tort róża-Anastazja Stypułkowska- od dawna przymierzam się z przygotowaniem takiego tortu, muszę zakupić specjalne końcówki i też będę próbowała swoich sił, a póki co nagroda wędruje do Pani- bon na 50 zł do sklepu Mykitchen.pl
Oprócz tortu na stole powinny znaleźć się też solidne dania główne. Moje wybory:
*Meksykańska Enchilada w formie tortu- Wioleta Szczepańska- mój mąż po zobaczeniu tego dania stanowczo zażądał zrobienia, także licząc się z gustem mojej połówki, nagroda- bon na zakupy do Mykitchen.pl 50 zł wędruje do Pani
* Kaczka z żurawiną- Anna Szumska- dziękuję za to zgłoszenie które wywołało we  mnie wiele miłych wspomnień. Kto czyta bloga ten wie, iż to właśnie kaczka zaprowadziła mnie do programu Ewa Gotuje. Nie może jej więc zabraknąć na moim stole, ta z żurawiną jest przepyszna, dla Pani więc zestaw produktów Mlekovita.
Każde przyjęcie urodzionowe to także male przekąski i przystawki. Nie może ich zabraknąć także u mnie na moim stole. 
*Sałatka z brokułami i boczkiem z gotowanym dressingiem- Monika Jankowska- jedliście kiedyś sałatkę którą polewa się przegotowanym dressingiem? Ja nie i na tyle mnie to danie zaintrygowało iż poprosiłam o przepis panią Monikę i zrobiłam ją tydzień temu na urodziny męża. Niby prosta sałatka a powala smakiem, zrobiła furorę no i nikt nie mógł powiedzieć co jest w dressingu. Dlatego też do Pani Moniki powędruje zestaw makaronów.
*Dwusmakowe paszteciki z kruchego ciasta" - część jest ze szpinakiem, suszonymi pomidorami, czosnkiem i żółtym serem, a część z kaszą gryczaną, pieczarkami i kaparami- Bogusia- łatwe do przygotowania różnorodne w smakach, każdy pownienien znaleść odpowiedni dla siebie. Zestaw przypraw Tradismak wędruje do Pani.

*PASZTECIKI - WYTRAWNE MUFFINY z pomidorów, białej fasoli oraz otrębów gryczanych i orkiszowych- Candy Pandas- z myślą o bezglutenowcach wybrałam te muffiny, na mojej imprezie każdy musi znaleść coś dostosowanego do swocih potrzeb żywnieniowych. Zestaw od Polsat Food Network otrzymują Candy Pandas
*Bułeczki Świnki- Akrobatka- moi synowie oszaleli na punkcie tych bułeczek, myślę ze inne dzieciaki będące na moich urodzinach również chętnie zasmakują w tych bułeczkach. Książka ryby morskie wędruje do Pani
Każde przyjęcie nie może się obyć bez słodkości, takich na jeden mały kęs. Takie lubimy wszyscy. Moje propozycje:
* Kuchnia w czekoladzie- książka Sałatki na każdą okazję

*Czekoladowo - kasztanowe babeczki z całymi gruszkami- Aneta Majchrzak - zestaw gadżetów Iglotex
Dodatkowe nagrody, dzięki uprzejmości firm mogłam je przyznać, wybory mojej rodziny:
*Limoncello Małgorzata niewiadomska- % na imprezie przecież też muszą być :)wybór mojego męża dbającego o żonę ;)- zestaw gadżetów Iglotex
*Ciasto jogurtowe z galaretkami- Paulina Jagocka- wybór młodszego synka- zestaw makaronów
* Sernik z borówkami- Marta Tkacz- wybór starszego syna , wielbiciela serników- zestaw przypraw Tradismak
Wszystkim serdecznie gratuluję, zachęcam na kolejne konkursy, już za 2 tygodnie ruszamy z następnym konkursem. Bądźcie ze mną. Laureatów proszę o podesłanie danych na maila:
majka190382@o2.pl

26 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim, nagrody zasłużone..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wszystkie torty, ciasta.... to prawdziwe arcydzieła. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) Książka na pewno się przyda! Gratuluję pozostałym zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :) Gratulacje dla pozostałych zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę:-) Dziękuję:-) Gratulacje dla pozostałych zwycięzców:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne pomysły. A tort obłędny! Chociaż wybór miałaś niełatwy....

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, same smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wyróżnionych !

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Cudowne smakowitości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy bardzo :) Wszystkie przepisy wyglądają przesmacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje :) Gratulacje dla pozostałych zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! absolutnie zasłużone nagrody! a tort czekoladowy po prostu przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję i gratulacje dla nagrodzonych ;-)
    Akrobatka

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wyróżnionych :) Marta fajne, dania wybraliście z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkim serdecznie gratuluję :) Czekam jeszcze na dane kontaktowe od Pani Anety Majchrzak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwycięzców:),wiele ich pracy kosztowało.Ale efekt super .Fajnie wygląda i smacznie ciasto jogurtowe z galartkami,zrobiłabym taki tylko nie mam przepisu ;/. Gratuluje jeszcze raz i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwycięzcy się postarali :) fajne te smakołyki przygotowane.

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcie nr 1 mnie powaliło. Wspaniały tort- klasa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie adresy rozesłałam po sponsorach, możecie oczekiwać przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wyróżnienie:) z niecierpliwością czekam na prezent i lada dzień się nim pochwalę:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie przyszedł mój prezent dokorator Tescoma, jest śliczny! ;)

    klik http://zmniejszacz.pl/zdjecie/223/1884790_tescoma.jpg

    OdpowiedzUsuń