sobota, 15 lutego 2014

ZIELONA HERBATA SERDUSZKA

Od firmy Skworcu.pl otrzymałam do przetestowania zieloną herbatę w kształcie serduszek. 


Świetny pomysł nie tylko na Walentynki, które przecież celebrować powinniśmy cały rok.1 serduszko to 1 filiżanka napoju. Smak naprawdę dobry, prawdziwa aromatyczna zielona herbata. Ja delikatnie ją posłodziłam, ponieważ na ogól słodzę, przedtem jednak spróbowałam ja tez bez słodzenia, naprawdę nieporównany smak do tych ,,torebkowych " zielonych herbat. Polecam każdemu miłośnikowi zielonej herbaty, bo jest przepyszna, Znajdziecie ją tutaj:
    http://www.skworcu.com.pl/


6 komentarzy:

  1. świetna w kształcie serduszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, to nie jest smakowa herbata tylko prawdziwa o naprawdę dobrym aromacie zielona herbata

    OdpowiedzUsuń
  3. to coś dla mnie, bo ja jestem miłośnikiem zielonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne herbaciane serduszka.szkoda,że się rozpuszcają..

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być przepyszna, a kształt bardziej zachęca do spróbowania:)

    OdpowiedzUsuń